Partenerii nostri de la Wienerberger au pregatit o campanie foarte interesanta.

Detalii alaturat:

Sub sloganul “Alege cărămizile Porotherm STh și esti mai sigur la cutremur”, campania vine cu beneficii considerabile, atât pentru compania noastră, cât și pentru comunitate în ansamblu.

De ce?

Configuraţia blocurilor ceramice STh îmbunătăţeşte mecanismul de cedare sub acţiunea solicitărilor de tip seismic. Rezistenţa la forfecare în rostul vertical de mortar este sporită cu până la 30%* faţă de produsele tip locaş de mortar Wienerberger.

* Conform Raportului de încercare ctr. nr. 5253 / INCERC 59/ZIP/02.07.2008 şi raport nr.669/2005 Procema Cercetare SRL.

Pornind de la această premisă, ne dorim să evidențiem avantajele gamei noastre de blocuri ceramice STh în ceea ce privește rezistența la cutremur și îi informăm pe consumatori cu privire la luarea măsurilor necesare pentru a-și proteja locuințele și familiile.

Ce vom face?

  • Vom comunica în primul rând clienților finali pe canalele de comunicare online prin landing page dedicat, Newsletter, Facebook, Instagram și LinkedIN dar și offline la punctele de vânzare și prin panotaje outdoor amplasate la metrou.
  • În mediul online vom fi prezenți prin Facebook Ads și Instagram Ads;
  • La punctele de vânzare vom avea disponibil unui pliant dedicat Porotherm STh, în cadrul căruia sunt prezentate sfaturi utile în situații de urgență, precum și principale beneficii ale cărămizilor 30&38 STh;
  • Începând de pe 11 septembrie până pe 10 noiembrie vom avea un OOH la stația de metrou Piata Victoriei 1 (pe ambele peroane: catre Berceni si Pipera);
  • Organizam un concurs în care vom oferi 200 de premii ce constau în 100 de kit-uri de supraviețuire în caz de cutremur și 100 mini-aparate radio, doar pentru Bucuresti.

Așadar, până pe 10 noiembrie oferim prin tragere la sorți 200 de premii pentru 200 de câștigători ce ne vor ajuta să răspândim mesajul acestei campanii. Pentru a intra în tragerea la sorți, patricipanții trebuie să:

  1. Aibă cont pe rețelele de socializare Facebook/Instagram
  2. Își facă o poză/un video sub masa dedicată campanei, amplasată în stația de metrou Piața Victoriei 1 (pe ambele peroane)
  3. Posteze pe Facebook și/sau Instagram cu tag la @Wienerberger Romania.

Toate detaliile despre concurs sunt în regulamentul atașat, precum și pe pagina dedicată campanei.

Obiectivele noastre sunt:

  • Creșterea notorietății blocurilor ceramice 30 STh si 38 STh, rezistente la seism;
  • Construirea imaginii brandului Porotherm sub umbrela și valorile Wienerberger;
  • Poziționarea brandului Porotherm ca cel mai potrivit brand pentru construcții noi, durabile, cu o performanță termică ridicată și eficiente din punct de vedere energetic;
  • Educarea și responsabilizarea populației cu privire la un potențial cutremur și recomandarea celei mai potrivite variante în vederea construcției/consolidării locuinței.

Detaliile si Regulamentul campaniei il gasiti accesand link-ul alaturat:

https://www.wienerberger.ro/lp/fii-mai-sigur-la-cutremur.html

REGULAMENTUL CAMPANIEI